Friday, January 20, 2012

Tentang Dhia



Tentang Dhia, dah lama tak layan drama melayu sesekali seronok jugak. Pertama kali dengar tajuk cerita ni takde la excited sgt nak tgk. Layan biasa-biasa je tapi bila sampai part sihir menyihir baru rasa seronok nak tgk.
Watak liza abdullah sebagai ku salmi memang menjadi. Aku pasti lepas cerita ni pasti ramai orang bencikan dia, khihihi...
Buat pertama kalinya aku rasa lakonan nora danish sgt berkesan. Nampak dia betul2 menghayati watak. Selalu aku tgk watak remaja yang tak matang je. Tahniah buat nora danish.
Adi putra punya lakonan oklah jugak sebagai watak baik & romantik tapi aku lagi suka kalau dia bawa watak gengster, lagi best & lagi menyenggat.

**Drama tentang dhia asal dari buku ni ker?? Aku pun tak pasti. Bebila senang nnt aku cari buku ini...

sinopsis : rujuk www.jemariseni.com

Dhiya Nurlisa & Azril Mustaufi 'terpaksa' kenal waktu menyiapkan kerja kursus berkumpulan. Aril tak pernah faham kenapa Dhiya membencinya habis-habisan. Padahal alasannya sudah jelas, kan?

Lepas graduate, masing-masing bawa diri.
Namun takdir telah menemukan lagi mereka, kali ini dalam suasana yang tak sama. Seperti biasa, Azril masih lagi masalah kepada Dhiya.
lalu apa langkah seterudnya, Dh



1 comment: